رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

کاش مادرم مرا «راضیه» می نامید، نه «مرضیه»...

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

دلم پره...

از خیلی چیزها...

و زبانم بسته است...

نیاز به تقوایی قوی دارم... برای ادامه ی زندگی...

باید راضی باشم به رضایت خدا... اون هم با این ایمان نصفه نیمه و تقوای دست و پا شکسته...

 

به قول استادم، راضی بودن سخت تر از مرضی بودنه... چون خدا سریع الرضاست اما ما نه...

ما عجولیم و جهول...

و به قول خودم، تجلی سربلند شدن امام حسین علیه السلام در تمام اون امتحان های عظیم،در لحظات آخر شد این جمله که الهی رضاً برضاک...

 

دعام کنید...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۰۴
  • ۶۱۸ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

  • آب‌گینه موسوی
  • دل‌کندن سخت‌ترین کارِ دنیاست...

    خدا کمکت کناد...

    پاسخ:
    باورت میشه دقیقا یکی از جملاتی که نوشتم و پاک کردم همین بود که «گاهی میشه دل کندن سخت ترین کار دنیاست...»؟
    :'(
    دل کندن اگر حادثه ای آسان بود,
    فرهاد به جای بیستون دل می کند...
    :'(
    پاسخ:
    عزیییییییزم...
    مرضیه این دعای تعقیب نماز عصرو زیاد بخون آرامش میده بهت:
    اللهم انی اسءلک الیسر بعد العسر والفرج بعدالکرب والرخاء بعد الشده الهی ما بنا من نعمته فمنک لا اله الا انت استغفرک و اتوب الیک...
    پاسخ:
    مچکرمممم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی