رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

کافه رستوران فانوس

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ

شاید تا حالا تبلیغ کافه رستوران فانوس رو، که ادعا می کنه غذاهاش رو با وضو درست می کنن و یه محیط سالم و سنتی-مذهبی برای بچه های انقلاب درست کردن، دیده باشید...

دیشب چون قرار بود به دوستم شیرینی بدم بابت مساله ای، رفتیم اونجا...

جای همه تون اولش خالی بود، ولی بعد که نیومدید جاتون دونه دونه پر شد! :)

خوش گذشت، خوب بود، منوی بسیار متنوع شامل انواع قاقالی ها و غذاهای سنتی و فرنگی در حد ممکن سالم...

قیمت ها هم تقریبا مناسب بود، علی الخصوص به نسبت حجم خوراکی ها! یعنی حجمشون رو با شکم حضرت فیل متناسب کرده بودن!

فضاش رو فوق العاده دوست داشتم...

گفتم بگم خواستید برید... چسبیده به متروی طرشت، خ رئیسی، پ3.(البته قبلش باید جا رزرو بشه!)

اینم حاصل کمتر از دو ساعت تلاش من و دوستم:

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۱۵
  • ۲۷۱۲ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

  • آب‌گینه موسوی
  • چقدر عالی!

    خوش به حالتان! از این فضاها در مشهد گیر نمی‌آید!

    با وضو؟! عجب! الحمدللّه...
    پاسخ:
    بلی، بسیار عالی...

    در تهران هم نبود تا چند سال پیش، تازگی ها چندتایی زدن...
    ان شاءلله شهرهای دیگه هم بزنن...

    من از وضوش واقعا ذوق کردم... امیدوارم برای همه چیزش همینطور باشه...
  • الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
  • هیچ فک نکنی دلم خواست :(
    پاسخ:
    تازه من عکس خوراکی ها رو نذاشتم! فقط عکس پوکه هاشون رو گذاشتم کسی دلش نخواد! :)

    میریم با هم یه بار... خوبه؟! ؛))
  • تبارک منصوری
  • با وضو...چه جالب :)
    شما هم یک بسم الله بگو با یک اللهم اجعله شفاء دیگه میشه غذای بهشتی بدون هیچ ضرری!
    خوب ته بشقاب رو در اوردینا خسته نباشید :)
    پاسخ:
    بلی بسیار جالب...

    الان دارم فکر می کنم فک کنم بسم الله نگفتم! :[]

    خیلی خسته شدیم انصافا! :)
    تأیید میکنم. فضای نسبتاً امنی دارد.

    فانوس کافه اش پُر سو تر باد.
    پاسخ:
    بله، البته نخلستان و کراسه و پاطوق هم خوبن ولی فانوس از جهاتی بهتره بنظرم.
    باد!
    نوش جان
    غذاها رو عکمسش رو میذاشتی دلمون بخواد :))
    پاسخ:
    ممنون
    نه دیگه گناه داشتین... :[]
  • الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
  • آره خوبه خوبه *_*
    پاسخ:
    ایول... میریم یه روز با هم! ؛)
  • منتظران مهدی
  • با سلام از رستوران تعریف کردی ولی آدرس نگذاشتی حداقل آدرس بده که ما هم بتوانیم استفاده ببریم

    با تشکر التماس دعا

    پاسخ:
    علیکم السلام.نوشتم آدرس رو در متن.
    البته الن مثل قبل تعریفی نیست.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی