رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

کشتار حاجیان، دیپلماسی جدید عربستان!

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ

من الآن شوکه ام!

مادرم گفت توی اخبار نشون داده که دوباره سیصد چهارصد مسلمان در مکه کشته شدند. چراش رو دقیق نمیدونست. میگفت نشون میداد جنازه روی جنازه افتاده. انگار از جایی افتاده باشن روی هم...

گریه ام دراومد...

به هیچ وجه باور نمیکنم که این دو اتفاق که امسال در حج افتاد ناشی از اهمال باشه. اصلا باور نمی کنم...

چرا عربستان داره اینطوری میکنه؟

میخواد چی بگه؟!

مثلا میخواد بگه جون مسلمونا تو چنگ منه، حواستون باشه!؟!!!

 

می دونید یاد چی افتادم؟ یاد اون پیام تسلیت دور از هوشمندی ای که رییس جمهورمون برای رعایت دیپلماسی بمناسبت مرگ عبدالله ملعون داد و برای دولت عربستان آرزوی موفقیت کرد...

کدام دیپلماسی آقا؟!  وقتی چاقو در شکمته، چه جای دیپلماسی؟!!!

بعدا نوشت: آمار کشته ها بسیار بسیار بیشتر از آن چیزی است که در ساعات اولیه اعلام شد. تا الآن حداقل دو برابر شده اند. گویا موجی هم راه انداخته اند که این ایرانی ها بوده اند که با شعار دادن های خود آرامش را بر هم زدند! منافع عربستان در این ماجرا کم کم مشخص می شود.

 

امام زمان(عج) در سوگ امت: تعداد کل کشته ها 1300 تن، تعداد مجروحین 2000 نفر، تعداد کشته های ایرانی 131 تن........(منبع: شبکه خبر سیما)

نظرات (۹)

  • الـ ه ـام .ع
  • آره منم هم الان خبرشو خوندم. انگار توی مراسم رمی جمرات و اینا تو ازدحام این اتفاق افتاده. تا الانم 11 تا ایرانی کشته و 24 تا زخمی شدن.
    واقعاً عجیبه... انگار عربستان یه عمدی داره... اونم از اتفاق جرثقیل... که اونجام یه عده ایرانی کشته شدن...

    پاسخ:
    نخیر یازده تا کشته مال حادثه ی قبله. حدود40 ایرانی کشته شدند. تاره یه عده هم ناپدید و مجروحند. این یعنی آمار بالاتر هم میره...

    اصلا ایرانی هیچ، این همه مسلمون کشته شدن. حدود 400 نفر!!!
    وحشتناکه، وحشتناک...
    :((
  • میثم علی زلفی
  • من فعلا کاری به تحلیل هایی که می شه ندارم که آیا عمدی است یا نه؟ تلافی 11 سپتامبر هست یا نه؟ و ...
    فقط می دونم تو این اوضاع بل بشویی که عربستان داره. اگر ما هزار سال تلاش می کردیم تا بی کفایتی عربستان رو نشون بدیم. خونریز بودنش رو نشون بدیم. پشت تقدس کلید داری مکه قایم می شدند.
     اماامروز گور خودشان را با این کارها جلوی هزاران حاجی کندند. حاجیانی از سراسر دنیا یا بهتر بگویم هزاران هزار گزارشگر بی کفایتی جنایت کاران حرم....
    پاسخ:
    حالا ببینید چطور لاپوشونی میکندد همین گزارشگران رسانه های مختلف دنیا که دست هاشون توی یه جیبه و پاهاشون توی یه کفش...
  • آب‌گینه موسوی
  • خدا انشاءلله به خانواده‌های آن مرحومین، صبر و آرامش عطا کناد...

    با نظرِ جنابِ «زلفی» خیلی موافقم.

    به نظرم، عمدی در کار نیست، چون خیلی برای عربستان هزینه و آبروریزی داشته‌است. خدا آقا را برساند... 

    پاسخ:
    خانم مگه عربستان اولین ساله که داره حج برگزار میکنه که ندونه چه کارهایی جون زوار رو به خطر می اندازه؟!!! با این همه تجربه ای که دارن، اگر حتی ذره ای عقل نداشته باشن مو به موی آثار کارهاشون رو میدونن! یعنی واقعا نمی فهمن دو تا راه از پنج تا را رو ببندن چه فاجعه ای رخ میده؟!!!
    توی کربلا که فقط چند ساله پیاده روی اینقدر زیاد شده برای اربعین، با اینکه اینقدر از نظر زیر بنایی کار نشده روی مسیرهای عبور و ملت علی اللهی میرن و چند برابر جمعیت هم هست، این اتفاق ها نمیفته!
    ضمنا کلی هم موج راه انداختن که ایرانی ها شعار دادن و شلوغ کردن و آرامش رو به هم زدن...

    یک سفاک براش حتی مهم نیست که اعدام بشه، براش مهم اینه که خون بریزه و بس!
    سعودی ها انقدر در یمن آدم کشتن که عقلی برای حساب و کتاب هزینه ها نمونده باشه براشون!
  • میثم علی زلفی
  • منظورم از گزارشگر خود حاجی ها بودند نه خبرنگاران ها!!!
    پاسخ:
    آها!
    ببخشید اشتباه فهمیدم.
    بله خب. درسته...
    اللهم عجل لویک الفرج
    پاسخ:
    آمین...
    داشتم به این فکر می کردم که اماممون که همه ی اینها را دیده و به حال همه شان آگاه بوده چقدر غصه خورده...
    دلم که می گرفت میگفتم شاید حزن اماممه که دل من رو هم محزون کرده اینطور...
    سلام
    خدا واقعا صبر بده به همه
    منم همش فکر می کردم که حتما امام زمان از نزدیک شاهد بودند و چی گذشته برشون...

    خدا صبر بده داغ عظیمیه، خصوصا که بعضی افراد هم این حاجی های مظلوم رو شماتت می کنن به خاطر انجام واجب خدا.
    پاسخ:
    سلام.
    آره ما که نه دیدیم و نه اندازه اماممون حریصیم به جان امت، اینطور اذیت شدیم. دیگه شما حساب امام زمان چقدر قلبش محزونه...

    اون زخم زبون ها و شماتت ها که نوبرند!
  • آب‌گینه موسوی
  • چه عرض کنم؟

    الله اعلم بالصّواب.

  • آب‌گینه موسوی
  • سلام؛

    آمدم بگویم که با شنیده‌ها و دیده‌های این چند روز، مؤمن شدم که حادثۀ منا عمدی بوده است...

    آه...

    پاسخ:
    سلام خواهر...
    خدا لعنتشون کنه...
    ان شاءالله هرچه زودتر از هم بپاشن...خودشون و رؤساشون...
    :(
  • آب‌گینه موسوی
  • اللهمّ آمین...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی