رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

گزارش به خاک هویزه

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

پدرم بر این باور بود که

جوان عرب را باید خیلی زود زن داد

تا خدای نکرده دست و پایش و البته چشم هایش! خطا نکند.

پدرم می گفت:

-پسر تا زن نگیرد مرد نمی شود!

و من در همان سال های اولیه ی دبیرستان به ضرب و زور پدرم «مرد» شدم.*

بعد از مدتها، کتاب دست گرفته ام! :)

«گزارش به خاک هویزه» داستان چندماهی از زندگی انقلابی یونس شریفی، بومی هویزه، است.

در مقدمه اش خوانده ام که یونس عاشق سیدحسین علم الهدی بوده، مثل خیلی های دیگر از شاگردان و همرزمانش...

نثر روان و بی غل و غشی دارد و البته شیرین...

توانستید و خواستید بخوانید:

گزارش به خاک هویزه، خاطرات یونس شریفی، تدوین سیدقاسم یاحسینی، نشر سوره ی مهر.


* حالا مرد شدن به کنار، اما شنیده ام، خوانده ام، دیده ام، و فهمیده ام که ازدواج باعث کمال می شود. و البته این کمال پیدا کردن، مکانیزمی متعالی تر از بازداری از گناه دارد. در اولی راه برای کمال باز می شود و در دومی به غریزه ی جنسی به چشم حریقی نگاه می کند که باید آن را اطفاء کرد.

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • ۴۶۲ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۰)

  • آب‌گینه موسوی
  • کتاب‌خوانی، خیلی هم خوب. :)
    پاسخ:
    اوهوم، بخصوص اگر رومان طور باشد، برای شرایط من! :)
  • آب‌گینه موسوی
  • :))
    پاسخ:
    :)
    :*
  • تبارک منصوری
  • من کلی کتاب نخونده دااااارم! :(
    قصدم اینه تا آخر سال تمومشون کنم ولی خوندنم نمیاد!
    پاسخ:
    منم...
    قصد خوبیه... ایشالا خوندنتم بیاد... :)
  • دچــ ــــار
  • یه پیام تبلیغاتی اومده بود برام: 
    6 دقیقه مطالعه تا 68 درصد استرس را کاهش میدهد
    پاسخ:
    حالا درصدشو نمیدونم، ولی خودم اینو حس کردم...
    چیزی که تو کار مجازی نیست، یا کمرنگه...
    مثلا همین کتاب اگر نسخه الکترونیکیش رو دست بگیرم انقدر آرومم نمیکنه...
  • دچــ ــــار
  • نسخه الکترونیکی باشه من مجبورم پرینت بگیرم تا بتونم بخونم :) یعنی اینقدر مخالفم:/
    پاسخ:
    :)
     شهیدان را به آب ناب شویند
    درون چشمۀ مهتاب شویند
    شهیدان همچو آب چشمه پاکند
    شگفتا، آب را با آب شویند؟!
    پاسخ:
    زیبا بود...
    ممنون...
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • +
    پاسخ:
    \/
    سلام علیکم
    با ازدواج خیلی چیزها تغییر میکند
    خیلی چیزها
    هم مادی
    هم معنوی
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    علیکم  السلام...
    بله، اتفاق خیلی بزرگیه در زندگی یک آدم..
    یکی ازدواج یکی فرزند دار شدن...
    نقاط عطف مهمی اند به نظرم...
    ممنون
    به همچنین
  • مجله ویترینو
  • کتاب بخوانیم
    پاسخ:
    بخوانیم!
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • والا ینی من هر موقع خواستم یه کتاب دست بگیرم بخونما هر اتفاق غیر قابل پیش بینی و غیر مترقبه ای میفته تا من نتونم بخونمش!:((

    خیلی بده که آدم یه وقتی رو نتونه برا خودش خالی بذاره و همه اش درگیر باشه .......

    متاسفانه شرایط من اینجوری شده :((((( 

    یه عالمه کتاب دارم برا خوندن اما....

    دعا کن خدا به وقت ما برکت بده.

    پاسخ:
    خیلی منم بدم میاد وقتی برای خودم نداشته باشم...
    ان  شاءالله برکت پیدا کنه...
    آدرس عوض بشه حتما حتما میام میدم آدرسو...
    فعلا نمیدونم چی بذارم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی