رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

یعنی هیشکی!

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

چرااااا؟!!!

نه، واقعا چراااااااا؟!!!

خب میخوام بدونم، چرااااااا؟!!!

(برخی دوستان نزدیک احتمالا بدونن چرا چی!)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۱۱
  • ۴۴۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

سلام. من که نفهمیدم چرا! ولی شما رو به چالش‌کده فکرپز دعوت می‌کنم.
  • کمی خلوت گزیده!
  • خب ازونجایی که میدونم هیچکس از این پست سر در نمیاره، چه برسه بخواد کامنت بذاره و نظر بده که چرا، خودم برای خودم کامنت میذارم:

    باز تو قاطی کردی؟ قاطی!
    پاسخ:
    و خودم هم پاسخ میدم:

    خب تقصیر من چیه؟ اوضاع خوبی ندارم دیگه!
  • کمی خلوت گزیده!
  • درسته اوضاع خوبی نداری، ولی خوبی باید از درونت سرچشمه بگیره!!!
    پاسخ:
    برو بابا دلت خوشه ها!
    برو تا اون روی من بالا نیومده!
    کامنت گذار مزاحم!!!
  • کمی خلوت گزیده!
  • واقعا فکر نمی کردم اینقدر با بی ادبی برخورد کنی!
    حالا فهمیدی چرااااااا؟!
    جواب سوال مطروحه در پستت رو گرفتی!؟
    پاسخ:
    باشه باشه، شما با ادب، ما بی ادب!
  • شاگرد بازیگوش !
  • یا امام رضااااااااااا
    این برادر زاده تو یا شفا بده یا.... :)))

    پاسخ:
    همون یا... بهتره. راستش اصلا شفا قابلیت(امکان قابلی) میخواد که من ندارم!
    خخخخخ
    عطیه! یعنی طرف زنگ زده بود واسطه گری کنه واسه پسر داییش، بهم میگفت احساس می کنم شما دوتا خیلی به هم میاید. میگم چطور؟ یه چی تو این مایه ها گفت که جفتتون خُلید!!!
  • شاگرد بازیگوش!
  • پس امام رضا جون
    لطفا و خواهشا یا..... بده به این برادر زاده ت
    :)))
    میدونی یاد چی افتادم؟!
    گفتم یا.... بده
    یاد یاشاسین آذربایجان افتادم!!!
    خخخخخ
    پاسخ:
    وای نه!

    چرااااااا؟
    واقعا چراااااا؟!!!
  • کمی خلوت گزیده!
  • واقعا چراااا؟!
    چرا هیشکی منو دوست نداره؟!!!
    پاسخ:
    جواب این سوال معمولا اینه:
    من دوستت دارم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی