رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

یه همچین خانواده ای هستیم ما...

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ب.ظ

بالاخره لازم است در زندگی مادر بزرگی داشته باشی که وقتی اسم نماز جعفر طیار را یادش نمی آید، بگوید نماز «پدرشوهر حضرت زینب»!!! :/

:)))

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۰۵
  • ۴۳۰ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

  • تبارک منصوری
  • :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • آب‌گینه موسوی
  • :)))

    خدا حفظ‌شان کند!
    پاسخ:
    :)))

    ممنون...
    و خدا والده ی عزیز شما را...
  • عباس زاده
  • خدا حفظش کنه



    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    ممنون...

    علیکم  السلام..
    همچنین...
    جالب بود.

    حفظه الله
    پاسخ:
    :)
    ممنون...
  • دچــ ــــار
  • میتونستید اینو بذارید عنوان اصلا :)
    پدرشوهر حضرت زینب


    پاسخ:
    اتفاقا بهش فکر کردم، منتها حس کردم زود لو میره...
    بعدم بنظرم تو یه متن دو خطی، عنوان اگر عینا توی متن باشه حس اینو داره که عنوان گیر نیاورده نویسنده..
  • دچــ ــــار
  • الان یعنی عنوان گیر اوردید این شده!! :)

    یه عنوان تکراری :)
    پاسخ:
    پ چی؟ فک کردید از سر بی عنوانیه؟!!!
    ابدا!
    من بی متن بمونم، بی عنوان نمیمونم!!!!

    این عنوانو دوست دارم!
    و بهش اعتقاد دارم، و سرش قسم میخورم!
  • دچــ ــــار
  • در هر صوئرت من که از عنوان چنین برداشتی نکردم :)
    پاسخ:
    وا!
    برداشتی بیشتر از این که «ما یه همچین خانواده ای هستیم، والا!» ؟
    اذیت نکنید خودتونو...
    نوشته ها و عناوین من از دنیای درونم هستن که کلا متفاوته با دیگران، توقع برداشت مساوی هم نیست...
    ممنون که می خونید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی