رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

خون تو و جگرهای ما...

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴ ب.ظ

:

همیشه می‌گفتم کسی که ظلم می‌کند چه بهتر که در قیامت نتیجه اش را ببیند...

می‌گفتم آن دنیا مهمتر است و کاملتر، شخص هم می‌فهمد برای چه دارد عذاب می کشد، نه مثل این دنیا که به هزار و یک بدبختی هم دچار شود شیرفهم نمی شود که برای چه دچار است...

.

حالا اما ماجرا فرق دارد... جگرهامان سوخته از ظلمی که شد، ظلم نه فقط به تو، به همه ی ما که بی پدر شدیم... به همه ی بشر که از میانشان چنین آزاده ی مجاهدی کم شد، حتی به خود خود آن قمارباز موزرد که کار خود را سختتر کرد!

.

حالا دیگر انتقام واجب است در خود همین دنیا...

من البته نمیدانم این همه آدمی که می گویند انتقام منظورشان چیست و چه چیزی دلشان را خنک میکند؟

اعدام ترامپ؟ خروج آمریکا از خاورمیانه؟ یا چه؟

جگر سوخته این ها برایش کافیست؟

.

نه من بیشتر از این ها می خواهم... واضح است که ترامپ برود دیگری جایش می آید و آمریکا برود، مستکبر دیگری قد علم میکند، چه بسا همین روسیه ای باشد که الان از لج آمریکا هوادار ما شده...

.

خون تو انتقام بزرگتری می خواهد...

.

گفتم خون تو؟!!!

نه! ابدا!

خون تو چون وصل شده به خاطرات دیگرمان اینگونه جگر ما را سوزانده...

درب سوخته و مسمار خونین انتقام می طلبند... ریسمان و شمشیری که وقت محو شدن در سجده ای، به کار گرفته شد انتقام می جوید... خنجر و سنگ و عمود و تیر ها و نی و غیره، این ها همه انتقام می‌خواهند...

.

انتقام این ها که ابدا اعدام ترامپ و خروج آمریکا از منطقه نیست!

انتقام خون تو و این هایی که گفتم و نگفتم، چه می تواند باشد جز آمدن آن منتقم خون های ریخته شده و جگرهای چنین آتش گرفته؟

.

.

انتقام نزدیک است حاج قاسم... خیلی زود می بینیم تو را دوباره... لَختی استراحت کن...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۰/۱۷
  • ۱۴۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی