رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

بفرمایید افطار!

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ

این پست اینستای دوستم از فرنی زعفرانیِ گردو و خرماست، که دیشب افطار من و دوستم بود.

تعداد لایک ها در حدود 12 ساعت، و البته کامنت های بعضا جالب ملت، ما را به بسی خنده وا داشت! :))

 

+ همہ شب در نظرم موے پریشان تو بود / یکمے شانه بزن، سکتہ زدم نصف شبے...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۱۶
  • ۳۶۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • نوش جان :))
    پاسخ:
    :))
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    نوش جون

    پاسخ:
    علیکم السلام.
    ممنون.
  • دچــ ــــار
  • سلام
    قبول باشه پیشوازتون :)

    ما که دچار یوم الاشکیم امروز:)
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    قبول حق.

    متوجه منظورتون نشدم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی