رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

به خوشحال ترین ماه سال خوش آمدید :)

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

إلهی

إن أخذتنی بجُرمی، أخذتُکَ بعفوک

و إن أخذتنی بذنوبی، أخذتُکَ بمغفرتک

و إن أدخلتَنی النار، أعلمتُ أهلها

أنّی اُحبُّک...

 

حلول ماه شعبان، این ماه پر از فیض و رجاء، مبارک...


+ انتخاب فراز های زیبا از مناجات شعبانیه، کار بسیار سختیه و دل سنگ لازم داره... با سنگدلی تمام فقط همین یک تکه رو نوشتم...

++ خیلی خیلی التماس دعا دارم...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • ۴۰۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۶)

  • چشم به راهم ...
  • همچنین بر شما

    استجابت دعا ان شاالله
    پاسخ:
    ممنونم.
    همچنین.
    به به

    ممنون که خبر دادین

    پاک اسیر غفلتیم شدید ...
    پاسخ:
    سلامت باشید...

    وضع همه مون همینه...
  • آب‌گینه موسوی
  • بر همهٔ ما خوش و مبارک!
    اِن‌شاءللّه که فرج را هم به‌زودی درک کنیم... آه!
    پاسخ:
    ان شاءالله نیمه ی شعبان رو با خودشون جشن بگیریم :)
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • کاش قدر این روزها رو بهتر درک کنیم.

    قبل از آنی که دیر شود...

     من این تیکه از مناجات رو خیلی دوست دارم.ممنون از انتخابتون...

    التماس دعا

    پاسخ:
    ان شاءالله...
    لذت مناجات شعبانیه، هی نصیبت، هی نصیبت، هی نصیبت... :))

    محتاجم خیلی خیلی خیلی...
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    چطور میتوان مثل شما که یه صوت قرار دادین تو این پست برای شنیدن گذاشت؟؟؟

    پاسخ:
    سلام علیکم.
    پایین قسمتی که متن مطلب رو می نویسید یه گزینه هست به نام درج تصویر. اون رو بزنید و صوت مورد نظرتون رو آپلود و انتخاب کنید.
    بعد تایید کنید.
  • پرستوی مهاجر
  • ممنون از راهنمایی
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی