رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

حس های متناقض من

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

امروز ان شاءلله راهی اصفهانم برای همایش علم و دین دانشگاه صنعتی اصفهان...

تاحالا توی یه جمع زیاد ارئه نداشتم، بخصوص از بالای سن و با حضور کلی آقا و بدتر از اون با حضور کلی استاد خفن!

برم بگم چی آخه؟!!! :(

استادم گفت پایان نامه ت رو مقاله کن بفرستیم. منم همینکارو کردم، اما الان نظری ندارم کلا، حس گند زدن شدید دارم!

و البته یه نمه خوشحالم... بیشتر میشه گفت برام جذابه!

تاحالا کسیو دیدیدن گند زدن براش جذاب باشه؟!!!!

خوب نمیشم من...

الان دارم چرت و پرت می نویسم توی این بدو بدوی قبل سفر...

دعا کنید سوتی ندم، صدام نلرزه، گلوم خشک نشه، مطالب یادم نره، وقت کم نیارم و...

فعلا...

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۵/۱۱/۲۶
  • ۶۶۲ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۱)

  • دچــ ــــار
  • خوب میشی :)
    پاسخ:
    خوب نمیشیم!
  • دچــ ــــار
  • :)))آدمی به امید زنده است
    پاسخ:
    بله بله...
    خدا امیدمونو نا امید نکنه...
    سلام علیکم
    مومن خدا شما توی دل خودتو خالی میکنی بعد توقع داری خراب نکنی
    اصولا یکی از روش های موفقیت این هست که نگی که نمینتونی
    همیشه باید این حس القا بشه که من میتونم کاری نداره که
    اوایل منم همین حس ها رو داشتم و با کمی تمرین حل شد و خیلی بهتر شده
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    علیکم  السلام...
    انصافا برای یه خانم خیلی سخته جلوی کلییییییی آقا مقاله ارائه بده...
    اونم اگر آدم خیلی دستش پر نباشه...

    به دعای شما...
  • آب‌گینه موسوی
  • حالت که خیلی وقته خوب نیست! :)

    موفّق باشی!

    این قانونی که مقاله رو باید حتمی ارائه داد، خیلی مزخرفه!    

    پاسخ:
    اون که بله...
    فک کنم دیشب با اون سوتی ای که دادم، تازه به عمق فاجعه پی بردی! :)))))))
    ممنونم :*
    نه خداروشکر مال ما حتمی نبود، ولی استادم لطف کرد بهم خبر داد مقاله مو رد کرد برای همایش...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلام سادات بانو جان

    توکل به خدا

    بقول حدیث امام علی علیه السلام که فرمودن از هرچی ترس دارین برین سمتش،

    توکل کن به خدا و دلت رو قرص و محکم کن به یادش و راهی شو...

    ان شاءالله موفق باشی :))

    دعای مام بدرقه راهت...

    یا علی

    پاسخ:
    سلام عزیزم...

    ممنون :)
    یا علی...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • از تناقض های دل پشتم شکست

    بر سرم جانا بیا بگذار دست

    دست خود را از سر من بر مدار

    بیقرارم بیقرارم بیقرار....

    پاسخ:
    عخییییی... :)
  • تبارک منصوری
  • من شام منتظرتما! یه سفره برات انداختم از این سر اتااق تا اوووون سر اتااق (آیکن گلاب آدینه در فیلم مهمان مامان!)
    سر ِ خرو کج کن و بیا اینور! :)
    پاسخ:
    باز رفت تو نقشش :))))))))
    تا جمعه که نصف جهونم!
    ببینم اگر رزق لا یحتسب بهم برسه شایدم بیام! ؛)))
    خدا رو چه دیدی...
    اگر سیدحسین و بروبچس بطلبن روزیم میشه، هم برم زیارت اونا، هم بیام خونه رفیق مهربون اهوازیم :)
    :*
  • آب‌گینه موسوی
  • اوهوم! :))

     :**

    پاسخ:
    :))))))
    :***
  • دچــ ــــار
  • مرد و زن نداره برای همه سخته 
    پاسخ:
    اینجوری سخت تره... :/
  • تبارک منصوری
  • انشاءالله :*
    پاسخ:
    ؛)
    استرست کاملا طبیعیه عزیزم
    ولی مطمئن باش عالی ارائه میدی:)
    پاسخ:
    ان  شاءالله... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی