رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

سی و هشت سالگی ش مبارک...

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ

+ معتقدم در سخنرانی بیست و دو بهمن، رییس دولت، هر که باشد، نباید از موفقیت های دولت خود، هی هی، بگوید... نهایتا باید از پیشرفت های بعد انقلاب به طور کلی، آن هم نه فقط مادی، صحبت کند.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۲
  • ۴۳۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۳)

سخنرانی امروز روحانی همه اش دروغ، شانتاژ و گنده گویی های منافقانه بود...

پاسخ:
بر فرض صحت هم من این روند رو نمی پسندم...
بالاخره این دولت هم پیشرفتهایی داشته و نمیشه که همه ش گند بزنه!
ولی در کل بنظرم تعریف از پیشرفت های یک دولت خاص در جشن انقلاب، زشت و زننده و نادرسته...
  • آب‌گینه موسوی
  • خانوم جون! شوما از این دولت، توقّعاتِ بی‌جا دارید!! :|
    پاسخ:
    به عمرم اینجوری قانع نشده بودم آبگینه... :))))))))
  • آب‌گینه موسوی
  • :دی
    پاسخ:
    ؛)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی