رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

شهادت امام صادق علیه السلام، تسلیت و تعزیت...

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ق.ظ

این واحد زیبا را از دست ندهید:

 
+ خدا همان است که به وقت طوفان دریا، امید نجات به اون می‌بندی...
++ ای دل غمدیده حالت به شود، دل بد مکن... :'(
  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۹
  • ۵۶۹ نمایش
  • سر به هوا!

میثم مطیعی

نظرات (۴)

سلام علیکم
تسلیت عرض می‌کنم.
پاسخ:
علیکم السلام.
همچنین...
خداوند ما و شما رو شیعه ی واقعی قرار بده...
  • آب‌گینه موسوی
  • عرضِ تسلیت!

    یا مَنْ لایَحْتاجُ اِلَى التَّفْسیرِ... 

    پاسخ:
    ممنونم...

    ...
    شهادت شیخ الائمه علیه السلام تسلیت.

    خدا کند قال الصادق ها را از دست ندهیم..
    پاسخ:
    همچنین به شما...
    الهی آمین
    سلام عزیز دل
    پاسخ:
    علیک سلام خانوم خانوما...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی