رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

خوشا به ما که دینمان با تو کامل شده...

وه چه نعمت تمامی است ولایت تو، و چه لبخند رضایتی می زند پروردگار، وقتی که تسلیم تو می شویم...

آتش حرام باد بر قلبی که دوستت بدارد و دستی که یاری ات کند...

+ الحمدلله الذی جعلنا من التمسکین بولایه علی ابن ابی طالب علیه السلام...

++ عیدتون مبارک، دمبتون سه چارک! ؛)

+++ برای دل من دعا کنید... کمتر عید غدیری اینقدر محزون بوده و بی حس و حال...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۲۹
  • ۵۱۰ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۵)

  • الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
  • عیدت مبارک ساداتم... عیدت مبارک... عیدت مبارک... سادات خانوم گلم...
    پاسخ:
    ممنونم الهام جان...
    به شما هم عزیزم... :-*
    سلام علیکم
    عیدتون مبارک! دعاگوییم و محتاج دعا.
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    ممنون. به همچنین.
    سلامت باشید.
  • آب‌گینه موسوی
  • الحمدللّه...

    اِن‌شاءللّه مشرّف می‌شوم خدمتِ آقا دعاگویت هستم.
    می‌شود تو هم برای من...
    پاسخ:
    آخجونمی جون...
    آبگینه خیلی خوبی... :-*
    ان شاءالله خیر دنیا و آخرت از سر و کولت بالا بره... ؛)
    عیدتوووووووووووووون مبارککک
    پاسخ:
    ممنون
    همچنین
    عیدت مبارک
    پاسخ:
    ممنونم
    همچنین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی