رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

پدرانه...

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ق.ظ

امروز رفته بودیم دیدن نی نی جدیدمون :)

با کلی کادو مادو...

سیدمحمد، پسر دو سال و هفت ماهه ی اول برادرم، خیلی مظلوم شده بود... با اینکه داداشمینا و بقیه خیلی توجه می کردن که این پسر کمبود محبت نگیره، ولی به صورت عجیبی مظلوم شده بود و با موتوری که براش کادو برده بودم، خیلی مظلومانه بازی می‌کرد...

داداشم کلا خیلی حوصله ی بچه نداره و من فکر می کردم محبت کردن تو کتش نمیره... ولی خیلی برام جالب بود رفتارش با بچه ی جدید...سعی می کرد وقتی سید محمد میره یه جا دیگه به سیدعلی محبت کنه... انقدر مهربون نی نی رو بوس می کرد و براش ذوق می کرد که من ضعف کرده بودم از شدت محبتش به بچه ش...

به عقیده ی همسرش و خانواده اش هم الان خیلی بیشتر خوشحاله تا وقتی سیدمحمد به دنیا اومد... چرا؟ معلوم نیست...

من همیشه عاشق دیدن صحنه ی بازی یا محبت پدر با بچه بودم... از داداشم هم خیلی توقع محبت نداشتم کلی ذوق کردم...

البته انصافا خودش از عکساش خیلی نازتر و قشنگتره...

خسته س... می فهمی؟ خسته!

+ این یکی هم که به دنیا آمد من دایی نشدم... آخر این آرزو را به گور می برم...

++ تصور کن در آسانسور حرم حضرت معصومه هستی، با مادر و خواهر و چند خانم غریبه، بعد تا آسانسور راه می افتد می بینی شروع کرد یک آهنگ خیلی شاد زدن که خنده ات می گیرد از این که در آسانسور حرم این آهنگ را گذاشته اند، تازه بعد چند لحظه شروع به آواز هم میکند... بعد با لحن مسخره طوری با پوزخند و بلند میگویی «چه آهنگی هم گذاشته... شاااااااد». بعد خانم روبرویی با خنده، همینطور که مشغول گشتن در کیفش هست، یک چشم و ابرویی هم بالا می اندازد از ذوق و میگوید «آره مناسب ایامم هست»... بعد یکهو می بینی موبایلش را از کیفش درآورد و پاسخ داد و آهنگ قطع شد!!!

+++ چو مستم کرده ای مستور منشین / چو نوشم داده ای زهرم منوشان...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۰۴
  • ۵۱۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۸)

  • نسترن گلزار
  • مبارکتون باشه عمه شدنتون :)
    خدا حفظشون کنه هر دو شونو انشاءالله...



    پاسخ:
    عمه دوبل شدم.. :))
    ممنون... ان  شاءالله...
    سلام علیکم
    مبارک باشد، ان شاء الله عاقبت به خیر شوند! تماشای ارتباط مادر و کودک، برشی از حس زندگی در بهشت است.
    پاسخ:
    علیکم  السلام...
    سلامت باشید... ان  شاءالله...
    برای من که خودم خانمم و اندک درکی از رابطه ی مادر و کودک دارم، رابطه ی پدر و فرزند بسیار تحیر زاست، و جذاب...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلااااام

     قدم  سید نو رسیده  مبارک :)))

    ایشالااااااا بزودی نی نی خودت :)))

     

    پاسخ:
    سلام عزیز دل...

    سید نو رسیده! :)))))
    عالیییییی...

    سلامت باشی...

    ان شاءلله، و برای تو :)
  • آب‌گینه موسوی
  • ای جانم!

    سلامت باشه زیرِ سایۀ امیرالمؤمنین، پدر و مادرش و عمّۀ جانش! :)

    پاسخ:
    :)
    سلامت باشی... ان  شاءالله... :)
    آخی عزیزم
    قدمش مبارک باشه ایشالله
    پاسخ:
    سلومت باشی...
    قسمت خودتون ان شاءلله... :)
  • آذری قیز
  • قدمش مبارک انءشاالله خوش روزی باشه و عاقبت بخیر بشه و باعث افتخارتون باشه:)
    خیلی خوشگله درست مث ایلیای ما وقتی روز اول تو بیمارستان دیدمش:)
    لباساش به تنش زار میزد:)
    من اصولا دلم میگیره وقتی بچه ی کم سن و سال صاحب داداش یا آبجی میشه
    حس میکنم بچگی اش همون لحظه متوقف میشه!
    پاسخ:
    سلامت باشی... ممنون...
    حالا که اینجور شد به عمه ش رفته ؛)
    خیلی کوچولو اند این جونورا... :*
    دقیقا یهو به چشم آدم بزرگ میشه اون قبلی...
  • تبارک منصوری
  • وای دماغش تو عکس دومیه یه گاز محکم داره هااا !
    من از یه چیز نوزاد خیلی خوشم میاد...پیشونی پر موش ...وای که چقدر بوسیدن پیشونی مودارش حس و حال خوبی داره...امتحان کن خدایی :)

    مبارکه، ایشالله دایی شدنت =)))
    پاسخ:
    :))))))
    واقعا؟ تاحالا امتحان نکردم... یحتمل هم نتونم، چون تا بیان تهران کلی طول میکشه :'(

    سلامت باشی... ایشالااااااا  :-P
  • دچــ ــــار
  • آسانسور زنگ خورده بود یعنی ؟ :) !
    پاسخ:
    نخیر، زنگ موبایل اون خانوم بود که بنده مسخره ش کردم! :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی