رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

من برگشتم، های های!

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۵۳ ب.ظ

سلاااااامممم

خواستم مژده بدم که من برگشتم! میدونم خیلیییی چشم انتظار بودید که یه روزی برگردمچشمک

الان با یه عالمه حال خوب برگشتم... خیلی خوبم الحمدلله و خیلی خدا رو شاکرم که خیلی اتفاقایی که دوست داشتم بیفته نیفتاده...

عرفت الله بفسخ العزائم... شکر... شکر... یه عالمه شکر...

واقعیت می خواستم خیلی از پست های حال بد قدیمی م رو پاک کنم، ولی گفتم باشه بهتره، یادم نمیره خدای قربونش برم (تو مایه های جل جلاله و روحی فداه و اینا) چطور برام ربوبیت کرده این مدت...

راستش میدونم خیلی از قدیمی ها که با هم در مراوده وبلاگی بودیم نیستن... خیلی ها رو که الانم هستن شاید خوب یادم نباشه... حتی یکم یادم رفته وبلاگ نویسی چیجوریا بود... ولی میدونم خیلی عمیق تر از اینستاگرامیه که این روزا شده پناه رسانه ای اکثرمون...

البته اینستای جذاب لعنتی هم فعالم... اما حس کردم اینجا برای نوشتن و تخلیه ذهن خیلی بهتره... احتمالا زیاد ننویسم و نخونم و شاید یه سری نوشته هام رو در صفحه جداگانه خصوصی بذارم... ولی علی ای حال هر از چندی ان شاءلله مزاحم میشم...

این مقدمه رو داشته باشید تا ببینم چی پیش میاد...

راستی اگه میخواید صفحه درباره من رو مجدد مطالعه کنید. به روز شده... چون خیلی فرق کردم نسبت به سه چهارسال پیش... یه ورم سرخ شد، با کف گیر برم گردوندن اونورم هم سرخ بشه!

+ سال نوی شمام مبارک.

++ امسال جذابترین، و شاید سختترین، سال عمرم خواهد بود ان شاءلله.

+++ شاعر میفرماد: ما زنده به آنیم که آرام نگیریم!

++++ وی افزود: موجیم که آسودگی ما عدم ماست!

+++++ وارد فاز اصلی زندگیم شدم ان شاءلله، نبرد نهایی!

++++++ جنگ جنگ تا پیروزی (تا آخرین قطره خون فی الواقع)

+++++++بسه دیگه اومدیم و من بخوام تا صبح + اضافه کنم، شماها کار و زندگی ندارید؟! برید خونه هاتون تا توپتونو پاره نکردم... بدوید! دهع!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۱/۱۱
  • ۱۵۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۲)

سلام علیکم

الحمد لله! ان شاء الله پر از خیر و برکت باشد این بازگشت!

باز هم می‌خوانم و به‌قدر وسع استفاده می‌کنم ان شاء الله.

سال نو و نوروز و اعیاد گذشته هم مبارک! ان شاء الله این سال برای شما و همه، سالی پر خیر و برکت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

پاسخ:
علیکم السلام.
ان شاءلله ☺️
ممنونم. متقابلا.
همچنین برای شما ان شاءلله

این "وی افزود" خیلی جالب بود. یاد اخبار تلویزیون افتادم

پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی