رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

مجاهد، با رفتنش نیز بیدارگری می کند...

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

اولین سالگرد شهادت شیخ نمر باقر النمر تسلیت باد...

+ راستی جناب دولت! مردم آخر نفهمیدند چه کسی به سفارت عربستان حمله کرد، اما خوب فهمیدند خون شهدای منا با سکوت شما بیش از پیش پایمال شد...

++ عکس از کانال تلگرامی هیأت میثاق با شهدا.

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • ۵۲۴ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۸)

  • دچــ ــــار
  • نمی دانم چرا احساس می کنم عربستان پاسخ این کارش را از مردم ایران و بحرین دریافت نکرد!
    پاسخ:
    در ایران نه از مردم نه از دولت...
    البته باز صد رحمت به مردم....
    اما در بحرین یادم نیست چقدر سر این ماجرا شلوغ شد...
    بحرین مظلوم...

  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • اللهم العن الظالمین...خاصه این آل سقوط خاصه هم پیمانانش...

    و

    سلام خدا بر روح پاک شهید مجاهد "شیخ نمر باقر النمر" رحمةالله علیه...

     

    خوبی شما؟ :)

    پایان نامه در چه حاله؟ :)

    پاسخ:
    آمین...
    و
    سلام الله علیه...

    الحمدلله...
    پایان نامه الان خوب نیستم چون خودم یکم زیادی خوب نیستم...
    دعا کن...
    بیداری سرکوب شدنی نیست.

    خون شیخ نمر عزیز، کاخ ظلم آل سعود خبیث را ویران خواهد کرد
    پاسخ:
    به حول خداوند، ان  شاءالله...
    این خون ها جایی اثر دارند...
  • آذری قیز
  • سلاممممممم
    با اجازه پست قبلی کپی شد البته با ذکر منبع:)
    پاسخ:
    سلام خواخور...
    قربون شما... :)
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • ایشالا که این یه کم زیادی ناخوش بودنه تبدیل بشه به احسن الحال...

    خدایا خسته ایم از این روبه راه نبودن ها...

    رو به راهمون کن...رو به خودت...

    دعا گوییم

     

    پاسخ:
    ان شاءلله...
    بابا خیلی عرفانی می زنی ها! :)

    ممنونتم :*
  • آب‌گینه موسوی
  • خدا خیرت دهد! من هم می‌خواستم برای ایشان چیزکی بنویسم که تو نوشتی.‏

    درجاتش عالی‌ست، اِن‌شاءللّه متعالی!

     

    دولت هم که... دلمان خون است!‏  

    پاسخ:
    سلامت باشی...
    دست هیات میثاق درد نکنه زحمت عکس رو کشیدن و گرنه زبان من الکن بود...
    ان شاءلله...

    خدا شیعیان عربستان رو هم نجات بده از دست این ملعون ها...
    و اصلا شرشون از سر همه ی شیعیان و مستضعفین کم...

    وای من دوباره یاد نامه ی شیخ برای تسلیت گور به گور شدن پادشاه عربستان افتادم...
    ای وای خداااااا...
    این لکه ی ننگ رو از تاریخ انقلاب حذف کن خداااااااااااااا........
    العلما باقون ما بقی الدهر
    روحش شاد باشه ایشالله
    پاسخ:
    ان  شاءالله...
  • شهید ابراهیم هادی
  • سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن

    وبلاگ شهید ابراهیم هادی

    ak313.blog.ir
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    چشم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی