رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

بارش صلوات

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ

وای که چقدر حرص دارم می خورم!

راستش لجم گرفته که روحانی داره برای جمع کردن یه سری رای مرده، به هر چیزی داره متوسل میشه!

توی این چهار سال کمی خودشو کنترل می کرد... اما الان رسما داره هر چی می تونه میگه...

چند روزی مطالبی توی سرم چرخ می خورد که بیام و بنویسم، بخصوص درمورد این شعاری که مطرح کرده « به عقب باز نمی گردیم!» که یه عده خوش باور هم جدی گرفتنش! یعنی خیلی هم قشنگ دارن با همین جمله رو مخ ها کار می کنن...

مساله ی خیابون کشیدن(!) وسط پیاده رو هم که بماند... که فکر می کردم این حرفش انقدر واضحه چرته که رای هاش رو بیاره پایین اما بعضی ها انگار باور کردن...

مساله ی شرم آور 2030 هم که متاسفانه اصلا در مناظره ها نشد مطرح بشه...

خیلی چیزها خلاصه در ذهنم بود که بیام بنویسم...

اما بادم خوابیده راستش! وقتی می شنوم بعضی ها باور کردن خوب بودن روحانی رو و راضی شدن بهش، کلا نظری نمی مونه برام! :/

شاید اگر پسر بودم الان کف خیابون بودم برای اینکه کمک کنم به رای نیاوردنش!

متوسل شدم به بارش صلوات رو برای ختم به خیر شدن انتخابات...

اگر می تونید شما هم هرچقدر می تونید صلوات بفرستید برای هدایت قلوب مردم به سمت بهترین گزینه...

صلوات در ماه شعبان جایگاه خاصی داره...

تا می تونید هم دیگران رو توصیه کنید به فرستادن صلوات به این نیت...

نظرات (۷)

  • دچـــــ ــــــار
  • دیشب برام سوال شد این حرفای روحانی (چند دقیقه آخر ) خطاب به رئیسی وافعا ریشه در کدام رذیلت اخلاقی داره؟

    قدرت طلبیه آیا فقط؟
    یا سایز رذیله ها؟ ...
    پاسخ:
    ...
    روحانی به اراجیف گویی افتاده است.
    پاسخ:
    بدجوری...
    حرصم از این میگیره که خیلی ها جدی گرفتن و دارن به اراجیفش دامن می زنن...
    لابد گزینه ی اصلح جناب رئیسی هستن؟!
    که دارن وعده ی یارانه ی 250 تومنی میدن!
    که کشور رو برگردنون به 12 سال پیش!
    فقط موندم که خدا الان حاجت کدوم مون رو برآورده میکنه؟!
    مگه هر دومون مسلمون نیستیم؟!
    خدایی خیلی سخته

    پاسخ:
    ببین هرکسی میتونه نظری داشته باشه برای اصلح... منم گفتم دعا واسه اصلح، اسمم نیاوردم... فقط واضح بود که با روحانی مشکل اساسی دارم... این که در نهایت به کی رای بدم، شاید باورت نشه، اما خودمم مطمئن مطمئن نیستم!
    این یک.
    بعدم هر کاندیدایی ممکنه برنامه هایی داشته باشه که اشتباه یا درست باشه... باید کلیت برنامه ها و توانمندی ها و سوابق رو با هم دید...
    بماند که حرف سر 250 نبوده، حرف سر سه برابر کردن سه دهک پایین بوده... 12 سال پیشم یارانه ای نبود عزیزم که بخواد برگرده به اونموقع... انصافا اگر چپاول های چندهزار میلیاردی رو توی کابینه ش حذف کنه، بجاش یارانه اضافه بشه، مردم راضی ترن!
    این استدلال خنده داری هم که راه انداخته با فلان کار برمیگردیم به عقب، اصلا پشتوانه منطقی نداره چون از نظر اقتصادی واقعا افت داشتیم توی این سه چهار سال، که اونم البته افتاد تقصیر دولت قبل...
    و این هم بماند که امروز یه عده از کسانی که مدتها بود بخاطر دهک بالا بودنشون یارانه شون حذف شده بود، دوباره براشون یارانه هاشون ریخته شد... اگر بودجه ندارن و کار درستی نیست، برای چی دادن اینا رو؟ اگر واقعا ضربه میزنه به اقتصاد، به چه حقی برای تبلیغ دم انتخابات یارانه هایی که یک سال و حتی چهارسال بوده قطع شده رو ریختن؟ (از دوستانم بودن اون چند نفر، کاملا مطمئنم از درست بوذنش)
    خداوند ان  شاءالله هرچی صلاح هست رو برآورده کنه... جفتمونم مسلمونیم... ربطی نداره... هرکسی تشخیصی داره...بالاخره دنیای ماده تزاحم زیاد داره... :)
    مهم اینه دعا کنیم هرکی به صلاح مملکته بیاد بالا...
  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • پایان خوش است ان شالله ...
    پاسخ:
    ان  شاءالله...
  • دچـــــ ــــــار
  • انصافا این پست سناتور تد نکته های جالبی داشت در باب مناظره:

    http://words-gray.blog.ir/1396/02/23/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%A2%D8%AE%D8%B1
  • دچـــــ ــــــار
  • شاید باورت نشه ولی از دیشب تصبیح دستمه :)
    + زنممم :)
    پاسخ:
    خدا خیر بده به شما و همسر گرامی تون.
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

    اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة تعز بها الاسلام و اهله و تزل بها النفاق و اهله و تجعلنا فیها من الدعاة الی طاعتک و القادة الی سبیلک و ترزقنا بها الکرامة الدنیا و الاخره....

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

     

    ( آخر هفته روحانی رفته :)))))  ان شاءالله... )

    پاسخ:
    ان  شاءالله این دولت ما رو به دولت مریمه ی امام زمان نزدیک کنه...

    ان  شاءالله... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی