رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

به گمان خودت ظلمت قابل جبران است؟!!!

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

مطلب را بر داشتم

چون نصیحت های خارج از گود و از سر ندانستن،

دلم را بیش از پیش می سوزاند،

اگر چه در اصل حرف مناقشه ای نباشد...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۶/۲۰
  • ۴۴۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

 ومن یتوکل علی الله فهو حسبه...
پاسخ:
...
کاش تقوا و توکلم بیشتر بود...
...
:(
آروم شی انشالله زود...
پاسخ:
ممنونم...
اعوذ بالله من شر نفسی...
پاسخ:
اعوذ بالله...
  • شاگرد بازیگوش!
  • ایضا همان نظر اول! :)
    پاسخ:
    چه عجب شما یه نظری دادی!!!
    خواننده ی ساکت!
  • معبر سایبری فندرسک
  • امیدوارم که همه مشکلاتتون حل بشه 
    پاسخ:
    ممنونم.
  • آب‌گینه موسوی
  • سلام؛

    سپاس بابتِ قدم‌رنجه.

    اصلِ یادداشت را گویا حذف کرده‌اید ولی جوابِ من برای پرسشِ عنوان: با هر دو خوانشِ: ظلم‌ت و ظلمت (سیاهی و تاریکی)؛ حتماً بله و علاوه بر آن که قابلِ جبران است، با عملِ صالح و نکوکاری، قابلِ تبدیل به نور و حسنه هم خواهد بود.

    پاسخ:
    سلام.
    سلامت باشید. شما هم خوش اومدید.
    خوانش صحیح: ظلم ت.
    امیدم به جبار بودن خداست، و الا ظلم غیر قابل جبرانیست...
  • خواننده جدید
  • سلام و عرض ادب
    نثرتون واقعا شیرینه... جذبش شدم،
    به طوری که بعد از مدت ها مطالب یه وبلاگ رو خوندم! اونم از اول تا آخرشو!
    الان شدیدا بابت محتوای محذوف این مطلب کنجکاوم!


    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله.
    لطف دارید. من که عادی می نویسم معمولا!
    مطلب شکایت از ترسی بود بخاطر ظلمی که دیده ام...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی