رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

امسال جای روح غدیر از همیشه خالی تر است...

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۲ ب.ظ

عید غدیر نزدیک است و من امروز رفتم 50 تا اسکناس نوی هزارتومنی گرفتم با کلی گل کاغذی و روبان که به کمکشان دسته گل هایی درست کنم که کاغذشان پول عیدی است و جمله ای زیبا با مضمون یک حدیث که با روبان به آن آویزان است. این ها را قرار است به شاگردانم بدهم و چند تن از عزیزانم...

عکسش را فردا ان شاءالله همینجا خواهم گذاشت که بتوانید به عنوان عیدی مجازی دانلود کنید! :)))

 

پ.ن:

عید غدیر نزدیک است و ما همچنان داغدار عزیزان بی گناهی که به ظلم کشته شدند... داغشان عمیق است و تا مغز استخوان را سوزانده...

این عید غدیر انگار بیشتر از همه می طلبد صبحش بلند شوی و های های به پای ندبه گریه کنی و منتقم را صدا بزنی...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۰۷
  • ۴۳۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۵)

  • الـ ه ـام .ع
  • سادات...
    سادات...
    سادات...
    عیدت التماس دعا...
    لطفاً...
    پاسخ:
    محتاجم عزیزم:-*
  • الـ ه ـام .ع
  • من عیدی مجازی نمی خوام، عیدی واقعی می خوام، دعا می خوام تو همون روز عید :(
    پاسخ:
    چشم عزیز دلممممم...چشششششم...حتما حتما ان شاءالله اگه قابل باشم...
    شما هم دعا کن که در حال حاضر فوق العاده دعا لازمم...
  • آب‌گینه موسوی
  • الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرالْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

     

    به به؛ شما هم سادات هستی.

    خیلی مبارک است!

     

    هعی؛ سطرِ پایانیِ یادداشت...

    پاسخ:
    الحمدلله...
    حدس زدم از فامیلیتون که شما هم سادات باشید، گویا هستید.(از «هم» جمله تون گفتم)
    عید شما هم مبارک باشه ان شاءالله...
    .
    .
    .
    هعیییی
    شنیدیم این جا عیدی می دهند هجوم آوردیم ببینیم چه خبر است :)

    عیدتان مبارک باشد ...
    یا علی
    پاسخ:
    :)
    خوش اومدید. اما متاسفانه فرصت نکردم عکس بگذارم.
    ان شاءالله فردا.
    عید شمام مبارک:)
  • بچه زنده -
  • آقا ما هم عیدی :| لطفا :))
    پاسخ:
    حسش نبود عکسش رو بذارم اینجا انقدر که دلم گرفته بود واسه ماجرای منا...
    اما بعد هفتم آقا اگه یادم بندازید میذارم دانلود کنید:-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی