رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

حسِ چی چی بودگی؟

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ

بعضی حس ها هستند که من خیلی خیلی دوست دارم بتوانم برای لحظاتی تجربه شان کنم...

من این ها را می گویم، شما هم دوست داشتید کامنت بگذارید بگویید چه حس هایی را دوست دارید تجربه کنید:

1- حس مادر بودگی

2- حس دایی بودگی!*

3- حس شتر بودگی!**

4- حس پرنده بودگی، در حالتی که در ارتفاع خیلی زیاد، مثلا بالای کوه بیستون، بالهایش باز است و دارد توی هوا سُر میخورد...

 


* بین عمو و عمه و خاله و دایی، حس می کنم دایی بودگی از همه لذت بیشتری دارد... واقعا واقعا از عمق وجودم به مردهایی که دایی می شوند غبطه می خورم! در حدی که شدیدا دوست دارم خودم هم دایی بشوم!

(خواهرم چند وقت پیش داشت می گفت من می خوام خاله بشم! گفتم خب چکار کنم؟ گفت خب شوهر کن بچه بیار من خاله بشم... گفتم زهرا خب من هم دوست دارم دایی بشم، دقیقا به کی باید بگم چکار کنه که من دایی بشم؟!!!خواهر کوچولوی حاضر جواب فیلسوف مزاج من فقط خندید، بدون جواب...)

** من آنقدر شتر را دوست دارم که اگر تناسخ وجود داشت و می توانستم یک بار دیگر در وجود حیوانی زندگی کنم، دلم می خواست یک شتر مهربان باشم!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۳
  • ۲۵۹ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۲)

سلام علیکم
1- تصویری از بهشت است.
2- 100 % عالی است. به ویژه که خواهرزاده دختری باشد شیرین و شیرین زبان که وقتی صدایش می‌کنی یک «دایی» به عنوان مضاف‌الیه بگذاری آخر اسمش. تنها کسی باشد که وقتی هست برای ساعت‌ها کامپیوترت خاموش می‌ماند هر قدر هم که کار داشته باشی. در کنارش دیوانه‌بازی‌هایی در بیاوری که خودت هیچ‌وقت، حتی در کودکی هم انجام نداده‌ای. و شیرینی‌های بسیار دیگر.

پاسخ:
علیکم السلام.

وای دقیقا میخواستم بگم بخصوص که دختر باشه!

خیلی کم دلم میخواست دایی باشم، شمام حالا همچین با آب و تاب تعریف کردید که دیگه هیچ...
  • تبارک منصوری
  • شتر آخه !!!!
    حس خاله بودگی که بینظیره و از قضا خاله ی هفتا موجود شیرین و شگفت انگیز هستم که وقتی بهم میگن خاله دلم غنج میره...:)))
    بنظرم قبل از اینکه دایی بودن حس خوبی باشه دایی داشتن ده برابر قشنگتره :)

    من شدیدا به جوجه اردکها علاقه مندم.. یعنی در حد مرررررررگ...حس جوجه اردک بودگی هم میتونه تجربه بانمکی باشه مخصوصا وقتی شروع به دویدن میکنن چرخش پاهای کوچیکشون به شدت خنده داره و واجبه که قربون صدقه اشون بری :)

    شکلکای جدید مبارک..منم از اینا میخوام:(
    پاسخ:
    بلیییی... خیلی هم شتر!
    چشه بچه م؟ :/

    حس خاله بودگی بنظرم یه حسی شبیه مادر بودگی باید باشه... اصولا الخالة کالأم! البته قبول دارم خیلی شیرینه ولی بین خاله و دایی، دوست دارم دایی بشم! لااقل برای لحظاتی...

    خدا اون هفت تا موجود شیرین رو برا اسلام حفظ کنه... :)

    من حس دایی داشتگی رو فقط وقتی دارم که میرم بهشت زهرا، سر مزار دایی شهیدم... ولی اونم دوست داشتم واقعا تجربه ش می کردم... طبیعتا وقتی دایی بودگی خوب باشه، دایی داشتگی هم خوبه...

    تا حالا به حس جوجه اردک بودگی فکر نکردم... ولی واقعا این چرخیدن پاهاشون و حالتاشون بامزه س... شما اگه زمانی تجربه کردی این حس رو، صدام کن بیام بت بخندم و قربون صدقه ت برم... :)))))

    شکلک ها رو باید کپی پیست کنی از اینجا: http://sheklak91.blogfa.com/post/9
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی