رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

خون من به گردن چشم...

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم
دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم

سزای تکیه گهت منظری نمی بینم
منم ز عالم و این گوشه معین چشم

بیا که لعل و گهر در نثار مقدم تو
ز گنج خانه دل می کشم به روزن چشم

سحر سرشک روانم سر خرابی داشت
گرم نه خون جگر می گرفت دامن چشم

نخست روز که دیدم رخ تو دل می گفت
اگر رسد خللی خون من به گردن چشم

به بوی مژده وصل تو تا سحر شب دوش
به راه باد نهادم چراغ روشن چشم

به مردمی که دل دردمند حافظ را
مزن به ناوک دلدوز مردم افکن چشم

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • ۴۰۸ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۸)

  • تبارک منصوری
  • o_O
    قالب خوشگلت کو پس؟
    پاسخ:
    زرشک...
    یعنی این زشته؟! :/
    :)))))))))
  • تبارک منصوری
  • اصلن وقتی وبتو باز کردم یک آن گیج و منگ به همه جاش نگاه کردم فقط...گفتم لابد یه وبه هم اسم توعه ! یکی نیست بگه آخه حشره پیف پاف خورده،مگه از روی ستاره اش باز نکردی وبو ؟؟؟؟ :|

    آره زشته -_-
    اون یکی خوشگلتر بود ،حس خوبی داشت...
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ
    حشره ی پیف پاف خورده؟!!!! :))))))))))))))))

    زشت نیست! ./\.

    شاید اون یکی خوشگلتر بود...
    شاید برش گردوندم...
    فعلا یه حس درونی ای دارم میگه برش نگردون اونو! مقاومت کن!
  • تبارک منصوری
  •  من به عنوان مخاطب وبلاگت یه مقداری ذیحقم یا نه!؟
    من از این قالب خوشم نمیاد اونو میخوام :(( :))
    حالا یه کاری میکنم دود از سرت بلند شه بگی بابا نخواستیم^_^
    خب حداقل یکی دیگه انتخاب کن و خودت ویرایشش کن...این قالب حس کویر بهم میده =|
    پاسخ:
    یه مقداری...

    :))))))))

    من تنها چیزی که به دلم نشست همین بود... ازشم خاطره دارم!

    کویییییر؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0_0
  • تبارک منصوری
  • آخ تشنه ام شد -__-

    پاسخ:
    :)))
  • تبارک منصوری
  • آخ چه گرمه -__-
    پاسخ:
    :)))))))))))))
    خوب میشی :))
    یکم دیگه تحمل کن... ؛)
  • تبارک منصوری
  • آنچه د کویر می روید گز و طاق است ... -__-
    پاسخ:
    !!!!!!!!!!!!!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
    از دست تو... :)
    فک میکردم خودم خیلی دیوونه ام! :))
  • تبارک منصوری
  • چقدر شیک و غیر مستقیم بهم گفتی دیوونه!! =))))
    دیوانگی عالمی دارد...تازه کجاشو دیدی ^__^







    عوض کن قالبو! -_____-
    پاسخ:
    معلوم بود منظورم؟! :)))
  • تبارک منصوری
  • کلیدای من دست تو چیکار میکنه؟؟ :)))
    خدایی روانم شاد شد وقتی صفحه رو ریفرش کردم ...اینجا حس ایسلند بهم میده !
    پاسخ:
    کلید چیه؟!!!!!!!!!
    :))))))

    ولی خودم زیاد دوستش ندارم :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی