رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

و خداوند گریم را آفرید!

شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

شاید بتوانم یک مَن آرایش صورت دختر نورآفاق را درک کنم/ تحمل کنم/ بر بتابم!

ابروهای اصلاح شده و مداد ابرو و رژ لب و مداد چشم زنان حلبی آباد نشین را کجای دلم بگذارم/ درک کنم/ تحمل کنم/ بر بتابم؟!!!

عایا؟!

نظرات (۸)

  • خانه سلامتی
  • امام علی (ع):هرچه علم و ادبت افزون شود،ارزش و منزلت تو بیش تر می شود.
    بحارالانوار،ج1،ص180
    پاسخ:
    ممنونم
  • تبارک منصوری
  • :)))
    نحوه چادر سر کردنشونو دیدی ؟؟؟ نه روبنده ای نه چیزی...قشنگ مثل چادرهای الان سر میکنن...
    محمد رضا ورزی با هر سریال جدیدی که میسازه چندین پله عقب گرد میکنه...
    دیگه بنظرم نسازه، بسه... :|
    پاسخ:
    حالا رو بندم خیلی اونموقع مد نبود ولی دیگه انصافا روسری بیرون نمی مونده...
    بماند که خیلی ها اصلا چادر سر نمی کردن ولی اگر سر می کردن از این تریپای ولنگ و باز نبوده... کم مونده چادر ملی نشون بده...

    اطلاعی درمورد کارهای دیگه ش ندارم، 
    اینم از کلیت سریال راضی ام ولی خب گریم ها افتضاحه... اصن جای توجیه نداره!
  • تبارک منصوری
  • تو زمان رضا شاه که دیگه بوده !
    این نور آفاق و گلنار از اون وقتها چادرو همینجوری سر میکردن...
    سریال سالهای مشروطه،تبریز در مه،عمارت فرنگی،اینا کارهای خودشه...عمارت فرنگی و سالهای مشروطه به نسبت قابل تحمل تر بودن...ولی این یکی خیلی ضعیفه...کاردوبله اش ،کاراکترها،بازیگرایی که انتخاب کرده واقعا چندین درجه پاینترن به نسبت کارهای قبلیش...
    اوه اوه اوه اون زن لالو دیدی چه دوبله افتضاحی داشت؟؟؟ >____<
    پاسخ:
    یحتمل...

    ندیدن اینا رو...
    ولی من با کاراکترهاش معمولا می تونم ارتباط بگیرم... البته ضعفم دارن ولی به نظرم خیلی فاحش نیومده...
    شاید چون داری مفایسه می کنی فهمیدی...
    :) استیکرات منو کشته! از کجا درمیاری اینا رو؟ :))))))
  • تبارک منصوری
  • :) دیگه برای نشون دادن انواع حالتها در بلاگ بیان،مجبوری خلاقیت بخرج بدی و به علایم کیبورد چنگ بندازی تا مفهومو برسونه ^___*
    البته اینا اختراع من نیست،شاهکار بیانی هاست... -____-
    پاسخ:
    خخخخخ
    از بلاگفا فقط شکلکاش خوب بود...
    دست مخترعین درد نکنه...
  • آب‌گینه موسوی
  • :)
    پاسخ:
    ;)
  • دچــ ــــار
  • این معمای شاه برای من هم معما بود
    هر بار اومدم نگاه کنم باز دیدم نمی تونم بفهمم چی به چیه
    بنظر می رسه دچار  تطویل مضر شده :)
    پاسخ:
    من که کلا زیاد فیلم اینا نمی بینم، همینم به مدد خانواده گاهی میشینم...
    نمیدونم، برای من جالبه ماجراهاش...
    فقط این آرایشاشون رو مخه!
    به علاوه تصویری که از امام نقش بستن... با اینکه خیلی شبیه درآوردن و صداش هم خوبه، اما خوب بازی نگرفتن ازش... نگاهش بجای ابهت، ترسناکی داره... همه ش یه جا خیره است...
  • آذری قیز
  • اتفاقا من باهات مخالفم!
    گریم مردها رو خیلی عالی درآورده امیرعباس هویدا خود فرح و شاه و امام و اقای هاشمی رفسنجانی و .... مو نمیزنه با خود واقعی شون. البته فقط گریمه!
    محتوا زیر صفره! بد نبود که چند تا کتاب تاریخ رو میخوند برای ساخت سریالش
    نمیدونم چه اصراری داریم بودجه های میلیاردی رو خرج ساخت یه سری دروغ و آثار سطحی بکنیم
    بعضیا نمیخوان بفهمن دوره ی پهلوی خیلی هم دور از اذهان عمومی نبوده که واقعیت ها رو وارونه جلوه بدیم مردمم چیزی نفهمن!
    پاسخ:
    من درمورد گریم مردها و حتی زنهای دربار اصلا مشکلی ندارم، آره کار اونا خوب بوده...
    آرایش زن های معمولی و حلبی آباد نشین رو مخم بود! اون هم آرایش هایی از جنس زمان خودمون، که اونموقع مخصوص خواص بوده، مثل همون فرح و...

    درمورد محتوا اصلا نمیتونم تصور کنم تحقیق تاریخی نداشته باشه! خیلی زیادی نمی تونم تصور کنم!
    من چیزی فراتر از این برداشت نمی کنم از سریال که وضعیت در حدی بوده که مردم از جونشون بگذرن انقلاب کنن...
    وارونه جلوه داده یعنی مردم انقلاب نکردن! یا اینکه وضعیت اونقدر بد نبوده مردم خوشی زده بود زیر دلشون انقلاب کردن...

    بله، ممکنه اختلاف نقل تاریخی وجود داشته باشه در کتب مختلف...
    ما توی فلسفه علم یه مبحثی داریم که مشاهده گرانبار از فرضیه است. یعنی تفسیر هر واقعه ای به ذهن شما هم بستگی داره. و این در نقل تاریخی هم صدق میکنه...
    همیشه نمیشه گفت چون نقل کتب مختلفه یکیشون دروغگوئه...

    بعدم یه فرقی بین سریال تاریخی با مستند تاریخی هست، و اون هم این که در سریال داستان پردازی هایی که میشه ممکنه روی واقعیت ها کمی اثر بگذاره، و اصلا نمی تونه نگذاره...

    بله من هم شنیدم دروغه اینا، ولی نمی تونم بپذیرم کلیات ماجرا متفاوت باشه...(با تفاوت جزئیات هم به دلایلی که گفتم کنار میام و از نظرم اهمیتی نداره)
    از نظر من کلیت وضعیت اگر چیزی شبیه به آن چه در این سریال نشون داده میشه نبوده باشه، ولو با اختلاف هایی در تفسیر و نقل وقایع، دلیلی نداره مردم جان بر کف بشن...
    ضمن اینکه نقل مستقیم اطرافیانم چیز چندان متفاوتی از این ها رو نمیگه... اطرافیانی که از اهالی انقلاب بودن، یعنی همین دیدی که سریال باید داشته باشه...

    ببخشید من دیر جواب دادم...
    راستش اصلا می خواستم ازت اجازه بگیرم کلا بعدا جواب بدم، دلم نیومد... الانم احتمال میدم جوابم قانع کننده نباشه برای اونچه در ذهنته، چون دقیق نمی دونم چی تو ذهنته! اونچه کلی برداشت کردم رو جواب دادم...
    راستش اوضاع پایان نامه م بی ریخته و ذهنم درگیر بحث دیگه نمی تونه بشه... اینایی هم که می نویسم بیشتر جنبه ی تخلیه ی ذهنمو داره...
    بی سلیقگی های رایج
    پاسخ:
    بله متاسفانه...
    اینا باعث میشه شخص نتونه ارتباط بگیره با کل فیلم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی