رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

من و ذوق مرگی شتری...

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

وااااااااااااای...

یهو تلگراممو باز کردم دیدم داداشم از مامانم و بابام تو راه کربلا عکس فرستاده...

کلی ذوق مرگ شدم...

بخصوص اینکه مامانم با چادر و چفیه و روسری من رفته، کوله ی کوهم رو هم بابام انداخته رو کمرش...

الهی من قربون بابام برم که دو تا کوله ها رو خودش انداخته که مامانم کمرش درد نگیره...

 

الان رسما ذوق مرگم من...

 

 پ.ن: دلم داره می پوکه انقدر هیچکس نیست باش حرف بزنم. همه رفتن کربلا و من به حضور بعضی ها نیاز دارم که باشون حرف بزنم. اما اینجا منم و تنهایی به ظاهر نا تنهایی!

 

بعداً نوشت: امروز هم برادرم این عکس رو فرستاد:

زیرش هم نوشته بود آیا این دو سبدشان را به کربلا می رسانند؟ :)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۹/۰۹
  • ۵۳۵ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

  • آب‌گینه موسوی
  • ای جانم!
    چه مامان و باباىِ شیرینی داری!
    خدا برای شما حفظ کناد اِن شاءللّه!
    بله، دمِ پدرِ شما گرم.
    بى قرارى نکن دختر! به کسى فکر کن که اصلاً منتظرِ عزیزانش نیست...
    بر می گردند با عافىت و سلامتى و زىارتِ مقبول.
    صدقه یادت نره.
    پاسخ:
    مچکرمممممم
    چشم...
    سلام
    ان شا الله به سلامت و با دستی پر از معنا برگردن...
    حالتون کاملا قابل درکه
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ان شاءالله.
    ممنون از دعای خوبتون و از درکتون.
    علی یارتون.
    سلام!
    منم حتا با دیدن عکس مامان بابات ذوق کردم!

    من که اصلا نمیتونم با مامانم ارتباط بگیرم...:(

    چقدر شبیه پدرتی ;)
    پاسخ:
    سلام عزیزم.
    ببین من چه ذوق مرگ شدم !
    [به علت سوتی وحشتناک در اثر سوء تفاهم، بخشی از پاسخ حذف شد :))) ]
    من کاملا مخلوطم. کسی فقط فک و فامیلای بابامو ببینه میگه به باباتینا رفتی، کسی هم مامانمو ببینه میگه اصلا کپ مامانتی.
    البته اگر بخوان فرق بذارن و فقط یکیشو بگن مامانمو میگن اتفاقا.
    اینجا معلوم نیست چهره اش. ما در حدی شبیهیم که یه بار خودم عکس خودمو دیدم فکر کردم مامانمه!!! :))
    خدا نکشدت مرضیه!!
    نمیتونم ارتباط بگیرم یعنی نمی تونم زنگ بزنم بهش!!!
    مردم از خنده دختر....
    پاسخ:
    ای وااااااااااااای...
    خو من نمیدونستم مامانینای تو هم رفتن... :)))))))
    داداش سیا ضایع شد...
    استیکر خجالت تلگرام...
    D:
  • شقایق وحشی
  • آخیییی چقده خوووب
    سلاما باشن
    پاسخ:
    ممنون :)
    سایه‌ی آقا داداش هم افتاده!
    سلمهم الله
    پاسخ:
    بلی بلی... :)
    ممنون.
    سلام


    من با این شتره عکس دارم!!! کلا یکی دو تا عکس تنها گرفتم، که یکی اش با همین شتره بود!! که اونم تکی نبود!! یه خانومی اومد جلوم وایساد و نشد من و شتر با هم تنها باشیم!!!!
    یکی هم نبودن بنظرم. دو سه تایی بودن شترا


    خدا پدر و مادرتون رو حفظ کنه ان شاءالله
    زیارتشون هم قبول
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    به به! پس فامیل در اومدیم! :))
    زیارتتون قبول.
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی