رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

ان شاءلله فردا عازم فردوس برین، روضه ی دارالسلام و محل نزول ملائک خواهیم بود...

تک تک دوستانی که مرا می خواندند:

عارف، حسین آرام جانم، پرستوی مهاجر، عین الف، دچار، الهام، آبگینه، پستو نشین، بی قرار، جناب زلفی، رازیانه، ح ب ی ب، گل نرگس، شغاد، آذری قیز و...

هم حلالم کنید برای ظلم هایی که دیدید و ندیدید(مثلا قضاوت بد!)... هم دعا کنید برای اینکه سفر پرباری باشه و موفق به زیارت با معرفت بشیم...

نکته ی کنکوری:

این چند روزه هی به این فکر می کردم که امانتی های ملت رو دستشون برسونم که اگر برنگشتم دستم چیزی نمونده باشه از کسی بشه وبال گردنم...

خدا رو شکر از اونجایی هم که حافظه ی خوبی ندارم، زیاد دستم امانتی بود... چیزهایی که بعضا از چند سال قبل مونده بود و من حتی به سختی باید نشونی از صاحبش پیدا میکردم تا به دستش برسونم...

گاهی تو بدو بدو های رسوندن امانتی ها به صاحب هاشون، به این فکر می کردم که چقدر سخته آدم بخواد حواسش به حق الناس باشه... تازه که اون امانتی ها بعضا اهمیت خاصی نداشتن، اما امان از نیش زبان و شکاندن دل و غیبت و تهمت و سوء ظن و... امان از حقوقی که حتی به چشممون نمیاد و حتی تر به یادمون نمیاد که بخوایم جبران کنیم...

حق الناس هم بدیش خب اینه که صاحبان حق مثل خدا کریم نیستن... وای به روز قیامت با کلی صاحب حق که تشنه و گرسنه ی حقوقشونن تا جاشون یکم از اونی که هست بهتر بشه...

حالا خلاصه گفتم که بدونید اگر منو نبخشید خیلی ضایعید! :))))

 

ان شاءلله به یادتون خواهم بود، البته با اتکاء به نوشتن اسامی، چون حافظه م خوب نیست و معمولا موقع دعا هم هنگ می کنم کلا یادم میره آدما رو!

 

التماس دعا- یاعلی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۳
  • ۵۰۶ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۱۰)

سلام خوش ب سعادتتون:(
ب یاد ماهم باشین
التماس دعااا
پاسخ:
سلام...
خوش به سعادت هر که دلش با حسین علیه السلام است...
چشم، ان شاءلله...
همچنین...
  • نسترن گلزار
  • سلام خوش به حالتون خانم
    خوش به سعادتتون
    ما که ...
    خواهشا من رو هم فراموش نکنین 
    التماس دعا شدیدا
    خدا حفظتون کنه انشاءالله
    ما بی لیاقت هارو هم فراموش نکن زائر امام  
    پاسخ:
    سلام خانووووم گل...
    سلامت باشید...
    چشم ان  شاءالله نامتون رورو مینویسم برای دعا...
    ممنون
    نفرمایید... قسمتتون...
  • آب‌گینه موسوی
  • خوش به حالت...

    برسان سلامِ ما را!

    مراقبِ خودت باش! :*
    پاسخ:
    حال رو خودشون میدن... شکر...
    چشم...
    چشم :*
  • آب‌گینه موسوی
  • لیوانِ آبت! :)
    پاسخ:
    :))))
    از این خاطره دارم!
    یه قل هم داره که خریده بودمشون واسه یه پیک نیک کوچولو...
  • فیشـ ـنویس
  • التماس دعای شدید و خوش به سعادتتون 
    و ما زمینگیرها رو از دعای خیرتون فراموش نکنید ...
    پاسخ:
    محتاجم...
    سلامت باشید...
    حالا ما هم همچین هوایی نیستیم ولی چشم ان  شاءالله  دعاگو هستم...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • سلاااااااام سادات بانو..زائر کوی محبت ارباب...

    خوشا سعادت قدم هات...خوشا حال دلت...

    من یه جامونده م......................

    منو یادت نره.......

    ان شاءالله در پناه حضرات ال الله علیهم السلام سفری پر از خیر و معنویت و نورانیت...

    دعام کن سادات بانو..

     

    (هندزفری یادت نره!! :)

    یه چی دیگه هم میخام بهت بگم اما در گوشی...)

    یاعلی

    پاسخ:
    سلاااااااام عزیزم..
    ان  شاءالله قسمتت...
    من که تا کربلا رو نبینم باورم نمیشه خوش به حالم شده و جا نموندم...
    ممنون از دعات...
    چشم، دعاگو هستم ان  شاءالله...

    هندزفری هم می برم یادت میفتم هی! :))
    از اون چی درگوشیتم ممنون... نکته ی جالبی توش داشت که خودت نفهمیدی... یعنی واسطه ی گفتن یه چیزی شدی که خودت نفهمیدی داری چی میگی...
    ممنونتم...

    یا علی
    سلام علیکم
    خدا خیرتان دهد، بیش از خیلی خیلی زیاد. دلم شاد شد. خدا را شکر که خودتان می‌دانستید محتاج و ملتمس دعاییم و پیشاپیش لطف را تمام کردید.
    ان شاء الله بهره‌مندیتان از برکات این سفر معنوی در حد کمال محقق شود.
    خداوند یاور و نگهدارتان!
    پاسخ:
    علیکم  السلام...
    در دو دنیا شاد باشید...
    ممنون از دعاتون...
  • حسین (علیه السلام) آرام جانم
  • ممنونتم سادات بانو جان :)

    ان شاالله که این زیارت جزء بهترین های زندگیت باشه...حسابی قدر بدون...

     

    در مورد قضیه درگوشی راستش گیج شدم!ینی دقیقا من چیو متوجه نشدم ؟؟

    پاسخ:
    ممنون...
    بماند... در گوشیت نکته ای داشت که فقط خودم گرفتمش... خودت متوجهش نبودی... میگم که: واسطه بودی اونو بگی تا اون نکته ی خاص رو متوجه بشم! :)
    خوش به سعادتت دختر
    کاش امانتی منم بهم میدادی....
    امانتی من رو نداده برنگرد:(
    پاسخ:
    سلامت باشی...
    دعاگوت بودم :-)
  • میثم علی زلفی
  • تشکر که ما را یاد می کنید
    حلال تندرستی
    حلال زندگانی
    پاسخ:
    سلامت باشید. دعا گو بودم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی