رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

چه با بصیرت رفتید و آمدید عزیزان!

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

1،2،3،4،5،6،7،8،9،10،11،12،...

،72،73،74،...،100،101،102،103،...150،151،152،153،...

،200،201،202،203،...،250،251،252،...

،265،266،267،268،269،
270!

 
فقط همین...

فقط 270 شهید امروز آمده بودند...

مردانی که با بصیرت رفتند

و

با بصیرت برگشتند

تا

به همه بفهمانند

که

مسلمان واقعی

دست بسته

زیر خاک

می رود

اما

زیر بار ظلم و کفر

نمی رود...

 

هرگز!

 

پ.ن1: از آنجایی که تا حدی با عملیات کربلای 4 بواسطه ی روایتگری استاد مجاهدم آشنا بودم و دلخون از پرپر شدن گل های امامم، این175 عزیز دست بسته، دل مرا با خوشان بردند...

 

پ.ن2: استادم تعریف می کرد که دو سه تایی از آن ها که او خودش بوسیده بودشان و راهی اروندشان کرده بود برای بازگشت از خاک دشمن، سالها بعد برگشتند... با پلاک هایی که از شکم یک کوسه درآورده بودند...

شاید بیربط نوشت(!): این را حتما ببینید.

نظرات (۲)

سلام علیکم
آن‌ها رفتنشان و آمدنشان همه نور و خیر بود. اما در رفتار و برخوردهای این روزها دو نکته بیش‌تر جلب نظر می‌کند. نکته‌ی نخست این که تعداد قابل توجهی از افراد، تقریباً از تمام گروه‌های فکری و فرهنگی و اجتماعی، نسبت به این شهدا اظهار ارادت و محبت می‌کنند که بسیار دلگرم‌کننده و زیبا است. نکته‌ی دوم اما این است که گهگاه در برخی اظهارنظرها طوری به‌نظر می‌رسد که گویی این شهدا افرادی بی‌آرمان و عقیده بودند که بدون آن‌که بدانند برای چه می‌روند و چه وقایعی ممکن است پیش رو داشته باشند، رفته‌اند و از بد حادثه گرفتار شدند و شهید شدند. یعنی جنس برخی از ابراز احساسات بیش از آن که ابراز علاقه و احترام به مردانی بلندمرتبه و صاحب عزم و ایمان باشد، بیش‌تر از نوع دلسوزی برای تعدادی از بچه‌های مردم است که مثلاً داشتند در کوچه فوتبال بازی می‌کردند و کامیونی با آن‌ها تصادف کرد و در اوج جوانی از دنیا رفتند (با عرض پوزش به محضر شهدای گران‌قدر).
پیروز باشید!
پاسخ:
علیکم السلام.
بله متاسفانه موجی راه افتاده بود در این زمینه که شما فرمودید در نکته ی دوم.
التماس دعا
هی دست می رود به کمر ها یکی یکی
وقتی که میرسند خبرها یکی یکی
خم گشته است قد پدرها دوتا دوتا
وقتی که می رسند پسرها
یکی...
یکی...
یکی...
...
..
.
.
پاسخ:
:'(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی