رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

همه عمر بر ندارم، سر از این خمار مستی ..... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

درباره ی وبلاگ
رَبِّ إنّی لِما أنزلتَ إلَیَّ من خیرٍ فقیرٌ

خدایا!
هرچه گرفتی، بگیر، اما ایمانم را نه...

یک همدم از جنس چوب و فلز!

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

امروز فاطمه و هاله اومده بودن خونه ی من، برای تولدم که شنبه است.

برام کادو آوردن. کادوهایی که دوستشون داشتم و خوشحالم کرد...

یه گلدون دوست داشتنی با یه جعبه ی موسیقی لاو استوری. دسته اش رو که می چرخونی اون استوانه ی خاردار می چرخه و با جابجا کردن تیغه ها آهنگ می زنه. چیزی که می تونه یه همدم خوب باشه برای وقت های تنهایی...

دوستش دارم...

بعداً نوشت: وقتی دوستام اینجا بودن، جوجوی ارشد سری سوم بچه های فنچول و فینگیل، از لونه نزول اجلال فرمود و ما رو ذوق زده کرد. این جوجو فوق العاده شبیه مادرشه. اونقدر که اگر دوتایی برن با هم بیرون خرید، احتمالا فروشنده می پرسه "ببخشید! شما دو قلو اید؟!" تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

به همین دلیل اسمش شده فینگیلک!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۰۴
  • ۵۹۰ نمایش
  • سر به هوا!

نظرات (۷)

  • الـ ه ـام .ع
  • چه هدیه های قشنگی! مبارکه تولدتون
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • فاطمه نظریان
  • اووووووه!
    پستت رو دیدم حسابی سورپرایز شدم:)
    قابلی نداشت واقعا!
    تولدت مباااااااااارک دوستی یا یک عالمه آرزوهای خوب خوب...
    پاسخ:
    مرسی عزیزم:-)
  • الـ ه ـام .ع
  • چقدرم قشنگه... کله شو بوس میکردم اگر دم دستم بود
    پاسخ:
    من جای شما بوس کردم:-)
  • خلیل صادقی
  • سلام
    ارادت ویزه داریم

    پاسخ:
    و علیکم السلام.
  • الـ ه ـام .ع
  • به به. ممنون
    پاسخ:
    :-)
  • کمی خلوت گزیده!
  • چقدر خوبه که کسی به اون چیزی که روی انگشت اشاره ی من افتاده دقت نکرده!
    خخخخخ
    اتفاقا من خیلی متوجه شدم!.
    پاسخ:
    خخخخخ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی